INFORMACJA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
Dyrektor Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koszalinie
z siedzibą w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 204A
ogłasza nabór na stanowisko
KSIĘGOWY/A
I. Wymagania niezbędne wynikające ze specyfiki pracy:
- Wykształcenie wyższe odpowiednie do wykonywania zadań powierzonych na stanowisku pracy (ekonomiczne/rachunkowość) lub wykształcenie średnie odpowiednie do wykonywania zadań powierzonych na stanowisku pracy (ekonomiczne) i minimum 4 letnie doświadczenie w zawodzie.
Wymagania dodatkowe :
- Znajomość i prowadzenie powierzonych obowiązków zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- Znajomość ustawy o działalności leczniczej,
- Znajomość obsługi pakietu MS Office oraz programu finansowo - księgowego "Symfonia" (mile widziane)
- operatywność, dobra organizacja pracy, dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Księgowy/a
Do zakresu obowiązków należy przede wszystkim:
1) Bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych (w tym faktur zakupu i sprzedaży),
2) Kontrola i uzgadnianie kont księgowych
3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym
4) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,
5) Przygotowywanie sprawozdań finansowych,
6) Weryfikacja w systemie księgowym należności i zobowiązań, stała kontrola terminowości, rozliczania oraz dochodzenie należności
7)Sporządzanie i uzgadnianie rejestrów zakupów i sprzedaży,
8) Ewidencja majątku trwałego, wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie dokumentacji związanej z obrotem w/w składników majątku.
10) Księgowanie wyciągów bankowych,
11) Prowadzenie rejestru dokumentów do Działu Księgowości,
12) Archiwizowanie prowadzonej dokumentacji na zajmowanym stanowisku pracy,
13) Pozostałe obowiązki wynikające z przepisów prawa i unormowań
III. Forma zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
IV. Wymagane dokumenty:
1. CV,
2. list motywacyjny,
3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
5. dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach itp.)
6. Oświadczenie kandydata, że:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą (tradycyjną) na adres WSPL SP ZOZ w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin lub dostarczyć w zaklejonej kopercie osobiście do sekretariatu WSPL SP ZOZ w Koszalinie, IV piętro pok. 419, w godz. 8.00 - 14.00
Termin składania dokumentów: do 24 stycznia 2025 r. do godz. 12:00
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Wszelkich informacji związanych z rekrutacją udziela:
Pani Daniel Bakalarz - tel. 573-893-977
Opublikowano: 13 stycznia 2025 14:54
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
Klauzula do naboru pracownika [13.55 KB]
Kwestionariusz osobowy [32.5 KB]
Wyświetleń: 554